تعجب بازیکنان پرسپولیس از پيراهن استقلالی ها

تعجب بازیکنان پرسپولیس از پيراهن استقلالی ها


مدیران باشگاه پرسپولیس و مربیان و بازیکنان این تیم از شهردار تهران دلخورند. آنها گلایه دارند چرا شهرداری فقط به استقلال کمک کرده و از باشگاه پرسپولیس حمایت نکرده است؟!

به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، در جریان بازی حذفی استقلال و ملوان، روی سرشانه های پیراهن بازیکنان استقلال آگهی بانک شهر به چشم می خورد. شهرداری تهران این آگهی را به استقلالی ها داده و گفته می شود بابت همین اسپانسر جدید، از ناحیه شهرداری تهران و به دستور مستقیم شهردار دو، سه میلیارد نصیب باشگاه استقلال شده است.

 

مدیران باشگاه پرسپولیس بابت همین اتفاق از شهردار تهران دلخور شده اند. یکشنبه شب یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در گفتگو با خبرگزاری ها از شهردار تهران خواست میان استقلال و پرسپولیس فرق نگذارد و دیروز در تمرین پرسپولیس، سرخپوشان در همین خصوص صحبت می کردند و چند بازیکن پرسپولیس مدعی بودند قصد دارند در مصاحبه های شان به تبعیضی که شهرداری میان استقلال و پرسپولیس قائل شده، اشاره کنند.

 

یکی از بازیکنان پرسپولیس می گفت مگر پرسپولیس مثل استقلال تیم تهرانی نیست؟ مگر می شود شهرداری پایتخت بین دو تیم تهران فرق بگذارد؟ این که در آستانه دربی شهردار تهران به استقلال کمک کند و پرسپولیس مشکل مالی داشته باشد، اصلا عادلانه نیست. پولی که استقلالی ها از شهرداری گرفتند، نوش جان شان اما از آقای قالیباف توقع داریم به پرسپولیس هم کمک کند.

 

جالب است بدانید شایعه سازان می گویند قالیباف از زمان فرماندهی اش در نیروی انتظامی و پلیس کشور رابطه خوبی با سردار رویانیان نداشته اما پرسپولیسی ها معتقدند حتی اگر شایعه اختلاف شهردار تهران و مدیرعامل پرسپولیس صحت داشته باشد، قالیباف مدیری نیست که بین استقلال و پرسپولیس فرق بگذارد.

 

یکی از بازیکنان پرسپولیس در خصوص کمک شهرداری به باشگاه استقلال حرف های جالبی زده که به زودی متن این مصاحبه را روی پایگاه خبری رادنیوز می خوانید.

جدیدترین توضیحات مجری قرعه کشی جام جهانی درباره مردم ایران


جدیدترین توضیحات مجری قرعه کشی جام جهانی درباره مردم ایران

مجری برزیلی مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۴ بار دیگر درباره این مراسم صحبت کرد.

به گزارش تسنیم، فرناندا لیما، مجری برزیلی مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2014 که پوشش او در این مراسم جنجال فراوانی را در رسانه‌های دنیا به پا کرد، اعتراف کرد از این بابت که مردم ایران را از تماشای این رویداد مهم محروم کرده، متاسف است.

لیما در گفت‌وگویی با روزنامه آرژانتینی «ناسیون» در خصوص جنجال به وجود آمده درباره نوع پوشش وی اظهار داشت: اتفاقاتی که پس از آن مراسم رخ داد برای من درس عبرت شد. من هرگز تصور نمی‌کردم که چنین اتفاقی قرار است رخ دهد. زمانی که فهمیدم افراد بسیاری به خاطر نوع پوشش من از تماشای مراسم محروم شده‌اند بسیار ناراحت شدم. من هرگز به ایران سفر نکرده‌ام و آشنایی از نوع پوشش بانوان این کشور ندارم. همانطور که در صفحه فیسبوکم مطرح شده فکر می‌کنم مسئله تفاوت فرهنگی در میان است. خواسته من از مردم این است که صبور باشند و با این موضوع کنار بیایند.

لیما در ادامه ادعاهای جنجالی اخیر برخی از رسانه‌های جهان در خصوص احتمال تقلب در مراسم فیفا و مشکوک بودن حرکات ژرومه والکه، دبیرکل فیفا به هنگام خارج کردن نام تیم‌ها از داخل گوی‌ها را نادرست دانست و عنوان کرد: این فرضیه‌پردازی‌ها همیشه وجود داشته است اما نباید به آنها توجه داشت. من زمانی که قرعه‌کشی انجام می‌شد کنار والکه حضور داشتم و هیچ حرکت غیرعادی از او ندیدم.

رونالدو: برای ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت‌ می‌کنم


رونالدو: برای ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت‌ می‌کنم

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال گفت ضمن آرزوی موفقیت برای ایران اظهار داشت مشکلی با کارلوس کی روش نداشته است.

کریستیانو رونالدو در گفت‌ؤگویی تلویزیونی در مورد برخی موضوعات صحبت کرد. از جمله موضوعات مطرح شده شایعه اختلافش با کارلوس کی‌روش بود. چرا که گفته می‌شد در سال 2010 که مسئول فنی کنونی تیم ملی ایران، هدایت پرتغال را برعهده داشت، با وی مشکل داشته است.

رونالدو اظهار داشت: ‌‌آنچه در این مورد باید گفت که کی‌روش از جمله چهر‌ه‌هایی است که در دوران ورزشی من بسیار تاثیر داشته است. غیر از این اکنون مایلم برای او و تیمش،‌ایران در جام جهانی برزیل،‌آرزوی موفقیت کنم.

ایرانی در بین بازیکنان دارای بیش از 100بازی ملی


4 ایرانی در بین بازیکنان دارای بیش از 100بازی ملی

پرسپولیس نیوز :  نام 4 ایرانی در جدیدترین لیست منتشره از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) ازبازیکنان دارای بیش از 100 بازی ملی در ابتدای سال 2014 دیده می شود.

 در این لیست، احمد حسن ستاره سابق تیم ملی فوتبال مصر همچنان در صدر رده بندی بیشترین بازی های ملی قرار دارد.

رده بندی 10 بازیکن با بیشترین بازی ملی به شرح زیر است :

1- احمد حسن از مصر 184 بازی ملی (از 1995 تا 2012)

2- کلاودیو سوآرس از مکزیک177 بازی ملی (از 1992 تا 2006)

3- محمد الدعیه از عربستان 176 بازی ملی (از 1993 تا 2006)

4- حسام حسن از مصر 169 بازی ملی (از 1985 تا 2006)

5- ایوان اورتادو از اکوادور 167 بازی ملی (از 1992 تا 2010)

6- ویتالیس آستافیفس از لتونی165 بازی ملی (از 1992 تا 2010)

7- کوبی جونز از آمریکا 164 بازی ملی (از 1992 تا 2004)

8- عدنان التالیانی از امارات 161 بازی ملی (از 1984 تا 1997)

9- سامی الجابر از عربستان 157 بازی ملی (از 1992 تا 2006)

10- مارتین ریم از استونی 156 بازی ملی (از 1992 تا 2009)

در این فهرست علی دایی از ایران با 149بازی ملی از 1993 تا 2006 در رده 14 قرار دارد.جواد نکونام نیز با 134 بازی ملی در رده 35 و علی کریمی با 127 بازی در رده 57 قراردارند.مهدی مهدوی کیا نیزبا110 بازی ملی در رده 145 جای گرفته است.

تا کنون 281 بازیکن در 100بازی ملی یا بیشتر در تیم های ملی کشورهای خود به میدان رفته اند وتیم ملی ایران 4 عضو در باشگاه یکصدتایی ها دارد.

پرسپولیس 294 روز بدون شکست در آزادی/17 بازی متوالی بدون باخت


پرسپولیس 294 روز بدون شکست در آزادی/17 بازی متوالی بدون باخت

پرسپولیس نیوز :  تیم پرسپولیس طی 17 بازی قبلی رسمی خود در آزادی در جریان بازی شکستی را تجربه نکرده است.

سرخپوشان پایتخت از روز 20 اسفند سال گذشته که در هفته بیست و نهم لیگ برتر به راه آهن علی دایی باختند، دیگر در این ورزشگاه شکستی نداشته اند.

 

پرسپولیس بعد از باخت به راه آهن، در بازی بعدی با مس کرمان مساوی کرد و سپس پیکان و ملوان را شکست داد.

 

پرسپولیسی ها در این فصل نیز 9 برد خانگی مقابل تراکتورسازی، مس، ملوان، فولاد، گسترش فولاد، فجرسپاسی، داماش، ذوب آهن و سایپا بدست آورده و با استقلال خوزستان و استقلال تهران مساوی کرده اند. پرسپولیس همچنین طی این مدت 3 بار نیز در جام حذفی به میدان رفته و 2 برد و یک تساوی بدست آورده است.

جزئیات کامل جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس در برج میلاد/ آشتی دایی و کریمی این بار در ارتفاع ۴۳۵ متری/ آسمان


جزئیات کامل جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس در برج میلاد/ آشتی دایی و کریمی این بار در ارتفاع ۴۳۵ متری/ آسمان پایتخت سرخ می‌شود؟

پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس جزئیات کامل مراسم ۵۰ سالگی پرسپولیس را  تشریح کرد.

وی در این باره‌، گفت: خوشحالیم که در زمان مدیریت محمد رویانیان بعد از حضور چهره‌های ماندگار تیم فوتبال آث‌میلان این افتخار نصیب ما شده تا سومین کار به یاد ماندنی باشگاه پرسپولیس در تاریخ این باشگاه را به بهانه جشن 50 سالگی ثبت کنیم.این نشان‌دهنده این است که در دوران مدیریت رویانیان حمایت از پیشکسوتان سرلوحه کار باشگاه بوده است.

وی افزود: در مراسم روز شنبه خانواده باشگاه پرسپولیس متشکل از پیشکسوتان، بازیکنان، مدیران عامل، سرمربیان سابق، مقامات عالی کشوری، نماینده‌های وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون‌ها در آن حضور پیدا خواهند داشت.

منتقمی ادامه داد:‌ این مراسم که از ساعت 18 و 30 دقیقه در تالار برج میلاد برگزار می‌شود، ابتدا در آن کلیپی از 50 سال عملکرد و یاد و خاطره پرسپولیس و موفقیتش به تصویر کشیده خواهد شد و سپس کلیپ‌های مختلفی از یاد و خاطره بزرگانی که در بین ما هستند و یا از بین ما رفته‌اند به نمایش خواهد گذاشت.

همچنین در این مراسم از یکی از محبوب‌ترین پرسپولیسی‌ها یعنی جعفر کاشانی خواسته شده که در مورد تاریخ پرسپولیس سخنرانی کند که پس از صحبت‌های ایشان نیز کلیپ‌های نمادین و تاریخ پرسپولیس را باز هم به تصویر می‌کشانیم.

قائم‌مقام قرمزپوشان تأکید کرد: در این مراسم همچنین از 4 ستاره بی‌بدیل آسیا یعنی علی دایی، علی کریمی، خداداد عزیزی و مهدی مهدوی‌کیا، چهار ستاره‌ای که شاید سالیان سال دیگر تکرار نشوند تقدیر و تشکر ویژه‌ای خواهد شد که زحمت این عزیزان را پاس بداریم.

منتقمی یادآور شد: در مراسم 50 سالگی پرسپولیس همچنین از مدیرعاملان سابق که نقش زیادی در تاریخ پرسپولیس داشته‌اند دعوت و از آنها تجلیل می‌شود و همچنین برخی هنرمندان نیز به این مراسم باشکوه دعوت شدند که امیدواریم همه با کمک همدیگر بتوانیم یک شب سرخ را در برج میلاد با ستارگانی بزرگ و درخشان در دنیای فوتبال جشن بگیریم.

همین‌جا، جا دارد از آقای اسماعیلی مسئول فرهنگی باشگاه و تمام عواملی که طبق سیاست‌های رویانیان این برنامه را طراحی کردند تقدیر کنیم و امید به این داشته باشیم که همه با رفع کدورت‌ها و دلی صاف به عشق پرسپولیس به این مراسم بیایند تا ثابت کنند که همه دلشان برای این تیم می‌تپد.

روزنامه رومانیایی: دایی، فوتبالیستی که مرگ را دریبل کرد/مهاجمی بالاتر از پله ، مارادونا و مسی


روزنامه رومانیایی: دایی، فوتبالیستی که مرگ را دریبل کرد/مهاجمی بالاتر از پله ، مارادونا و مسی


پرسپولیس نیوز : روزنامه ادوارول چاپ رومانی در گزارشی به بررسی دوران پرفراز و نشیب فوتبال علی دایی پرداخت.

پس از آن که میهای نشو، فوتبالیست تیم اوترخت هلند در تمرینات این تیم دچار مصدومیت و از گردن به پایین فلج شد، روزنامه‌ "ادوارول" رومانی در گزارشی فوتبالیست‌هایی را که در طول زندگی ورزشی‌شان فراز و نشیب‌های سختی را پشت سر گذاشتند مورد بررسی قرار داد و در آن نوشت: «یکی از این آنها علی دایی، سرمربی فعلی پرسپولیس است. کسی که در بازی برابر بحرین در بازی‌های آسیایی هیروشیما دچار آسیب شدیدی شد و مرگ را "دریبل" کرد و به گلزن‌ترین مهاجم فوتبال در رده ملی تبدیل شد.

پله، مارادونا، مسی و کریستیانو رونالدو. این‌ها بازیکنانی هستند که از آنها به عنوان بهترین بازیکنان جهان یاد می‌شود.

بالاتر از آنها در یک طبقه‌بندی دیگر علی دایی ایستاده است که توانسته بیشترین گل را در رده ملی با تیم ملی ایران به ثمر برساند.

در حالی که خیلی از فوتبالیست‌های جهان که رکوردهای ملی را جابه‌جا می‌کنند از جوانی خودشان را وقف آن رشته می‌کنند، داستان علی دایی متفاوت است. فوتبال برای علی دایی تا 24 سالگی جنبه سرگرمی داشت. او همراه با تحصیل در دانشگاه در اوقات فراغت خود فوتبال بازی می‌کرد. به همین خاطر تا سال 1994 در تیم‌های پایین جدولی تاکسیرانی و بانک تجارت بازی کرد اما پس از آن علی پروین، سرمربی وقت پرسپولیس که هدایت تیم ملی ایران را نیز برعهده داشت، متوجه حضور یک مهاجم قد بلند در تیم بانک تجارت شد که علی دایی نام داشت. او این بازیکن را متقاعد کرد تا فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد.

او در همان سال برای اولین بار به تیم ملی ایران دعوت و از همان جا گلزنی‌هایش برای ایران شروع شد. مهاجم یک متر و 92 سانتیمتری در تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس از خود نشان داد. البته دوران ورزشی علی دایی فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. او افتخارات زیادی را کسب کرده اما در عین حال دوران سختی را نیز پشت سر گذاشته است.

علی دایی در سال 1994 یک تراژدی را پشت سر گذاشت. او در دیدار برابر بحرین بسیار سخت جنگید و روحیه جنگجویانه‌ خود را به نمایش گذاشت و در یک صحنه با دروازه‌بان بحرین رودررو شد و دروازه‌بان بحرین با پا به طحال علی دایی ضربه زد و مهاجم تیم ملی ایران با مصدومیت شدیدی روبرو شد و تا مدت‌ها خانه‌نشین ماند. در بین دو نیمه جای خود را به بازیکن دیگری داد و به نیمکت‌ذخیره‌ها برنگشت. کادرفنی تیم ملی ایران 45 دقیقه از او بی‌خبر بود تا اینکه پس از پایان بازی که به نیمکت ذخیره‌ها برگشتند او را بیهوش دیدند. دایی در آن صحنه دچار خونریزی داخلی شده بود و شرایط وخیمی داشت. دکتر‌ها پس از معاینه علی دایی اعلام کردند اگر بازیکنان دیرتر او را نجات می دادند، دایی دیگر در بین ما نبود. با این حال مهاجم گلزن تیم ملی ایران این مصدومیت بزرگ را کنار زد و به دنیای فوتبال برگشت و موفق شد رکورد گل‌های ملی جهان را در رده ملی بشکند.

بکن‌باوئر: علی دایی بهترین سرزنی است که به عمر دیدم

علی دایی پس از انکه مرگ را دریبل ید با قدرت به فوتبال برگشت و توانست در تیم‌های بزرگی بازی کند. او خیلی زود به یکی از بهترین مهاجمان آسیا تبدیل شد و توانست به خوبی ارزش های خود را در جام ملت‌های آسیا سال 1996 نشان دهد. آن هم برای فوتبالیستی که فوتبالش را از 24 سالگی به طور حرفه‌ای آغاز کرده بود. دایی با انتقال به تیم آرمینیا بیله‌فلد به اولین لژیونر ایران در بوندسلیگا تبدیل شد. پس از یک فصل حضور در بیله‌فلد در حالی که 24 سال سن داشت با درخواست فرانس بکن‌باوئر به بایرن‌مونیخ پیوست. فرانتس بکن باوئر در توصیف علی دایی گفته بود او بهترین سرزنی است که تابحال در عمر خود دیده است. او همراه بایرن‌مونیخ توانست به قهرمانی در لیگ و جام حذفی آلمان دست یابد. مهجم تیم ملی ایران با ورود به باشگاه هرتابرلین توانست بازی های درخشانی را در لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی و میلان از خود به نمایش بگذارد. او در بازی هرتابرلین برابر چلسی که با برتری 2 بر یک تیم آلمانی به پایان رسید توانست 2 گل به ثمر برساند تا به اولین بازیکن آسیایی تبدیل شود که در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. او سپس در تساوی یک بر یک در ورزشگاه سن‌سیرو توانست دروازه میلان را باز کند. برای تیم میزبان نیز در آن دیدار فیلیپو اینزاگی گل زده بود.

دایی همراه ایران در دو جام جهانی 1998 و 2006 بازی کرد و موفق شد طی 149 بازی برای تیم ملی ایران 109 گل به ثمر برساند. او برای رسیدن به این رکورد توانست رکورد فرانس پوشکاش را بشکند که تا مدت ها برترین گلزن ملی فوتبال جهان بود.

عملکرد نیلسون و خط دفاعی پرسپولیس/ 2 گل خورده در 10 بازی، رکورد 40 ساله تکرار شد


عملکرد نیلسون و خط دفاعی پرسپولیس/ 2 گل خورده در 10 بازی، رکورد 40 ساله تکرار شد

پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس همچنان یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های تیمش به شمار می‌رود.

نیلسون با وجود سن بالا یکی از بهترین دروازه بان های تاریخ پرسپولیس لقب گرفته و رکوردهای جالبی از خود بر جای گذاشته است.

وی در 10 بازی خانگی تنها 2 گل دریافت کرده و می تواند در این زمینه رکوردشکن باشد. 13 کلیت شیت در 20 بازی باعث شده بهترین دروازه بان لیگ تا اینجای کار لقب بگیرد. رحمان احمدی از سپاهان با 11 کلیت شیت در رده دوم قرار دارد.

از طرف دیگر پرسپولیس با عملکرد عالی خط دفاعی خود به عنوان دارنده بهترین خط دفاعی لیگ تنها 8 گل در این فصل دریافت کرده که قابل قیاس با تیم های دیگر نیست.

 

این تیم در 20 بازی لیگ جاری 8 گل دریافت کرده و با میانگین دریافت 0/4 گل در هر بازی با رکورد قبلی خود برابری کرد. در سال 1354 پرسپولیس با دریافت 12 گل خورده در 30 بازی و میانگین گل دریافتی 0/4 در هر بازی صاحب بهترین میانگین گل دریافتی در تاریخ لیگ فوتبال ایران شد. پرسپولیس تا به این جای فصل با این رکورد برابری کرده است. این در حالی است که پرسپولیس در  30 بازی آن سال 12 گل خورد اما تا پایان هفته نوزدهم آن سال پرسپولیس 9 گل خورده بود در حالی که امروز پرسپولیس تا پایان هفته بیستم فقط  8 گل دریافت کرده است.

حسینی: تبریک دایی و رویانیان من را غافلگیر کرد/برخی کنار زمین حرف‌هایی می‌زنند که لایق خودشان است


حسینی: تبریک دایی و رویانیان من را غافلگیر کرد/برخی کنار زمین حرف‌هایی می‌زنند که لایق خودشان است


پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تبریک علی دایی و محمد رویانیان بابت تولد دخترم من را غافلگیر کرد.

سیدجلال حسینی در مورد پیروزی مقابل سایپا اظهار داشت:‌ با توجه به بازی رفت و شناختی که از تیم سایپا داشتیم می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم اما با توجه به فاصله کم در بالای جدول و شرایط حریفان اجازه نداشتیم امتیاز این بازی را از دست بدهیم.

وی افزود: شاید بازی را کمی آرام شروع کردیم اما در نیمه دوم به مراتب حقمان برد مقابل سایپا بود. در این شرایط جدول به نظر من هیچ تیمی حق اشتباه ندارد و خوشبختانه ما هم با یک پیروزی شیرین توانستیم در جمع بالانشینان بمانیم.

حسینی ادامه داد:کار ما به مراتب در بازی‌های آینده سخت‌تر است و باید با تمام تمرکز و انگیزه در بازی‌های آینده به میدان برویم و فریب بازی‌های گذشته را نخوریم من یکبار گفتم و باز هم تکرار می‌کنم فقط می‌توانیم 24 ساعت برای یک بازی خوشحالی کنیم و باید پس از آن به بازی‌های دیگر فکر کنیم چون واقعا حریفانی سرسخت و خطرناک داریم.

حسینی درباره به دنیا آمدن فرزندش و تبریک علی دایی و رویانیان به وی گفت: من از دایی و رویانیان سپاسگزارم که به من تبریک گفتند.

وی در مورد همنامی نام دخترش(نورا) با دختر علی دایی گفت: من این تصمیم را سال گذشته گرفته بودم و با یک تصمیم خانوادگی اسم فرزندم را مشخص کردم و خوشبختانه با به دنیا آمدن فرزندم پرسپولیس هم با یک بازی خوب توانست 3 امتیاز حساس مقابل سایپا را بگیرد واقعا تبریک دایی در نشست مطبوعاتی و پس از ساعتی بعد توسط رویانیان غافلگیرم کرد. امیدوارم به اندازه خودم دل هواداران را به دست آورده  و برای پرسپولیس موثر بوده باشم.

مدافع قرمزپوشان خاطرنشان کرد: از همه هواداران هم تشکر می‌کنم که در سرمای آزادی ما را تنها نگذاشتند. مطمئن باشید در بازی‌های آینده به مراتب در روزهای سخت هواداران ما را بیشتر حمایت خواهند کرد و من به این موضوع شک ندارم ما در هفته جاری بازی بسیار سختی را مقابل تیم خوب ملوان داریم و باید برای رسیدن به امتیاز کامل یک روز بسیار سخت را پشت سر بگذاریم، ملوان تیم خیلی خوبی است و امیدوارم که دست پر به تهران برگردیم.

وی در پایان درباره عصبانیتش در بازی‌های پرسپولیس نیز گفت: مسئله خاصی وجود ندارد فقط متاسفانه برخی‌ها کنار زمین بعضی اوقات حرف‌هایی می‌زنند که لایق خودشان است که من هم جوابی ندادم اما همیشه از بازیکنانمان خواسته‌ام با تمام وجود تلاش کنند تا به 3 امتیاز بازی ها برسیم. در هیچ‌کدام از بازی‌ها نباید پس از یک گل همه‌چیز را تمام شده بدانیم فوتبال 90 دقیقه است و باید بسیار جنگنده و جدی در طول 90 دقیقه باشیم چون اکثر بازی‌ها دیگر برای ما حکم فینال را دارد و اگر خدایی ناکرده بخواهیم بازی‌ها را و حریفان را دستکم بگیریم دچار مشکلاتی خواهیم شد که بعدا برای ما دردسرساز خواهد شد. ما باید برای حفظ صدر جدول بیشتر تلاش کنیم و قطعا در بازی‌های آینده کارمان بسیار سخت‌تر از اینی است که الان شاهد آن هستیم.

عالیشاه: قبل از دربی می آیم که به استقلال گل بزنم!/ فریادهای علی دایی دلیل موفقیت پرسپولیس!


عالیشاه: قبل از دربی می آیم که به استقلال گل بزنم!/ فریادهای علی دایی دلیل موفقیت پرسپولیس!


پرسپولیس نیوز :  امید عالی شاه می گوید دو هفته قبل از دربی آماده برگشت به میدان می شود.

 امید عالی شاه بازیکن مصدوم پرسپولیس می گوید بزودی به میدان بر می گردد. او در یک برنامه رادیویی گفت:« مصدومیتم خوب شده و تا دو هفته دیگر به میدان بر می گردم. فکر می کنم تا 2 هفته مانده به دربی بتوانم آماده بازی باشم. تمام تلاشم این است که برای دربی آماده باشم و در یک بازی موفق بتوانم گل هم بزنم.»

او همچنین گفت:« یکی از بزرگترین دغدغه های ما مازندرانی های لیگ این است که بیش از 60 بازیکن مازندرانی در لیگ برتر داریم اما این همه بازیکن و این همه هوادار یک تیم خوب لیگ برتری ندارند. وقتی من شرایط نساجی را می بینم برایم دردناک است. این تیم نیاز به یک مربی بومی خوب دارد. کسی که بتواند این تیم را همدل کند و بتواند تیم را لیگ برتری کند. این دعواهای مدیریتی واقعا مشکل ساز شده است برای تیم محبوب استان من.»

او می گوید 4 عنصر هجومی تیمش را نمی توان با بازیکنان بارسا قیاس کرد اما گروه هجومی خوبی دارند. او درباره تک روی هایش در زمین هم گفت:« کنار زمین که توپ می گیریم علی آقا با فریاد می گوید توپ را بردار و برو. ما هم حسابی از ایشان حساب می بریم. اصلا بیشتر موفقیت پرسپولیس به دلیل همین جدیت و سبک مربیگری علی دایی است.»